Yo,
Ookal zit ik al een half jaar op het forum (en ik nooit echt iets zeg of post lol), dacht ik toch eens wat actiever te worden. =_=
Ik ben Myka. 24 jaar, student nog steeds (grom) en console gamer als ik er tijd voor heb.
Goh, euh mja sommige zullen me wel kennen, oa Rox, Duo, Raptor en Bamboe. (misschien andere ook, maar dan herken ik ff de nicknames niet) ^^ Ik probeer Duo & co wat mee te helpen met pushstart zoveel ik kan. (althans ik de laatste maanden erin faal door te druk met school (zucht =_= sorry! ).
Mja voor de mensen die op F.A.C.T.S waren, ik ben dus ook een cosplayer. (Iemand die costumes maakt van characters uit games, anime, etc). Ik had toen mijn Freya Cresent (final fantasy 9) costume aan. (Grote rode hoed/jas voor de mensen die het niet zo goed kennen). Ik zou ook op MIA geweest zijn, maar helaas ging dat weer eens neit door wegens examens.
Anyways, volgend jaar F.A.C.T.S zal ik wel weer van de partij zijn en ook wel op andere meetings (als bamboe-lief mij nog eens op tijd waarschuwd *lacht* ).
Goh voor de rest ben ik eigenaar van een sega, psOne, ps2, ps3, wii, gameboys en een DS. (En voor een korte tijd was ik eigenaar van een nintendo64, die de geest gegeven heeft) Ik durf wel eens wat online games te spelen als WoW en Ragnarok Online (maar dat is te time-consuming, dus daar probeer ik van weg te blijven).
Favoriete games: Zelda-games, mario-games en superSmahs-series, Grandia en de final fantasy 9.
(als ik eens tijd en zin heb zal ik mijn 'collectie' wel eens online zetten, maar het is heus niet zo groots als de meeste hier)