Vandaag een nieuwe PlayStation 3 Slim gekocht. Ik had wel iets gezegd van de God of War III-bundel maar toen bedacht ik dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in hack 'n slash games.
Ik steek een van deze dagen er wel eens een 250GB-schijf in aangezien het enkel een 120GB-versie is.
kheb weer eens wat zakgeld verdaan :p na eens in kortrijk rond gewandeld te hebben: Conan Dark Messiah of might and magic - elements Damnation Alone in the Dark (Steel box) alles aan 10€/stuk ^^ (behalve M&M,die was 15)
Zag er toevallig eergisteren ook wat games voor 10 euro liggen Heb toen Maar Lost en Bomberman Zero gekocht, beide voor de 360 Schijnen beide niet goed te zijn, maar ach ja... is leuk voor in m'n collectie XD
Verder heb ik Picross 3D (DS) en Way of the Samurai 3 (PS3) gekregen om te reviewen en heb ik Perfect Dark (XBLA) gekocht Oh, en heb Military Madness (WiiWare), Mushroom Wars (PSN) en Toy Soldiers (XBLA) gehad
-edit- en ik vergeet te noemen dat ik ook Prince of Persia inc de epilogue (Xbox 360) heb gekocht foto's komen later
haha,ik koop ook van die games die ik *denk* die er tof uit zien, dan kom ik thuis (of mn broer zoekt het op) en dan zitten er sommige tussen die retesaai zijn :p die die wel tof zijn zijn dan zeer leuk meegenomen en de rest is achievement/ruil voer
vandaag op rommelmarkt gekocht: Plok (SNES) (eindelijk ^^) Street Fighter Alpha (gameboy color) Parodius (Gameboy)
Ik kom ook eens iets posten na lang nix gekocht te hebben :p Eindelijk, Eindelijk, Eindelijk heb ik een gamecube :p
hier het lotje: 1 black gamecube 2 controllers (Nintendo ofc) 2 mem cards 18 games:
Tony hawk pro skater 2 Zelda: The Wind waker Mario golf: Toadstool tour True crime Mario power tennis NBA street vol. 2 Mario party 4 Metroid prime F-Zero GX Super mario bros 2 Harvest Moon: a wonderful life Star Wars: Rogue Leader Lord of the rings: return of the king International superstar soccer 2 The simpsons: Road rage Crazy Taxi 007 Nightfire Mario kart: Double dash
Laatste aanwinst: Ogre Battle - The March of the Black Queen (Virtual Console). Aangezien ik ook Ogre Battle 64 ga kopen kon ik beter de eerste ook downloaden.
Vandaag naar de MediaMarkt Maastricht geweest en gezien dat er wat games goedkoop ophingen (ze hangen echt op in plaats gewoon te liggen ). Ook voor mijn verjaardag.
Wachtte allang op een prijsverlaging:
Deze lag in België al enorm goedkoop en in Maastricht hadden ze het bijna gratis weggegeven:
Spectrobes Origins blijkt een goede RPG te zijn voor de Wii en kostte onder de 15€:
Duo014 schreef:en die avond kreeg ik een challenge toegezonden
Haha, inderdaad. XD Me vanavond er nog eens mee bezighouden met die challenge.
Las overigens zonet dat de eerstvolgende games in Game Room pas eind april zullen verschijnen, wel jammer vind ik... Zou er graag nog een tweede bijwillen maar er zit er niet meteen eentje tussen die me nog de volle 100% aanspreekt (al twijfel ik wel over Yar's Revenge, die is wel fun dus misschien deze één dezer dagen eens afhalen).
Eerste DLC gekocht voor Sonic & SEGA All-Stars Racing, namelijk Ryo Hazuki in z'n vorkheftruck. ^^ Normaal zou één dezer dagen (of misschien zelfs vandaag nog) een tweede DLC moeten verschijnen, Metal Sonic en een track gebaseerd op de Death Egg Zone. Hoop dat die er ook snel is. ^^