-speelmarantje, patgames, gameswap, gizmoxia, gamemania,...
andere keer Antwerpen andere keer leuvense..
ik zie dit wel eens zitten, jullie?

SvenVerschoor schreef:Als ik dichterbij gewoond zou hebben, zou ik zeker meegaan. Tof idee
KillingRaptor schreef:SvenVerschoor schreef:Als ik dichterbij gewoond zou hebben, zou ik zeker meegaan. Tof idee
Misschien kunnen we het eens organiseren in Nederland ook, is vast ook wel animo voor.
Met Koninginnedag ofzo, kan je wel jagen volgens mij dan.

Kensee schreef:Een leuk ding zou zijn dat je dan samen bv in gizmoxia ofzo die aangekochte spelletjes kunt spelen. Eindigen met een retro party :p

BenoitRen schreef:Kensee schreef:Een leuk ding zou zijn dat je dan samen bv in gizmoxia ofzo die aangekochte spelletjes kunt spelen. Eindigen met een retro party :p
Ja, vooral als je nog huur wilt betalen voor het gebruik van die systemen en daarna nog geroddel achter je rug over je wilt horen.

Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "Push Start Forum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.

KillingRaptor schreef:Misschien kunnen we het eens organiseren in Nederland ook, is vast ook wel animo voor.
Met Koninginnedag ofzo, kan je wel jagen volgens mij dan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast