Verander lettergrootte   Afdrukweergave

[GIG] Super Smash Bros Brawl Toernooi

Onze georganiseerde competities in België, info en inschrijving.

[GIG] Super Smash Bros Brawl Toernooi

Berichtdoor Roxan » 22 maart 2010, 13:45

Wanneer: zondag 9 mei
Waar: Genk in Game (http://www.genkingame.be)
Hoelaat: 13.00 uur

In het weekend van 8 en 9 mei organiseert PushStart een Super Smash Bros Brawl toernooi op Genk in Game (http://www.genkingame.be). Inschijvingsgeld is 4 eur/persoon en gaat grotendeels naar de prijzenpot! Verder zijn er nog tal van andere prijzen te winnen. Naar aanleiding van eerdere Brawl toernooien, hopen we weer op een groot spektakel!

Algemene regels:

1) Deelnemers moeten zich een uur voor het toernooi begint, melden aan de stand van PushStart voor bevestiging van hun deelname. In geval van uitval hebben andere mensen op het evenement nog een kans om zich in te schrijven.
2) Zorg dat je op tijd bent! Afwezigheid tijdens het toernooi resulteert in diskwalificatie.
3) Heb ten alle tijden respect voor je medespelers. M.a.w. geen trash talk, racistische of seksuele opmerkingen of andere beledigingen. Het niet naleven van deze regel kan resulteren in diskwalificatie.
4) PushStart is niet verantwoordelijk voor kleine foutjes in de controllers. De spelers zijn verantwoordelijk voor hun controller en name tag. Het is aan te raden aan deelnemers om hun eigen controllers mee te brengen en hun settings te controleren VOORDAT de match begint. Als een match herstart wordt omwille van problemen met een controller, dan kan dit enkel in overeenstemming van beide spelers.
5) Elke actie die het spel zal hinderen van verder te gaan (b.v. pauzeren, het spel resetten, characters die verdwijnen,...) zal resulteren in diskwalificatie van de speler die de actie heeft veroorzaakt. Elke speler is verantwoordelijk voor het kennen van de character waar hij of zij mee speelt en is bijgevolg op de hoogte van eventuele fouten die gemaakt kunnen worden.

Brawl regels algemeen:

- 32 deelnemers maximum
- 1 vs. 1
- Aantal levens: 3 Stock
- Tijdslimiet: 8 minuten
- Items: Uit
- Er zit geen limiet op de characters die je mag gebruiken; switchen van character tussen de matches door is dus toegestaan.
- Alle matches met uitzondering van de finales van de winnaars en de verliezers worden gespeeld volgens het 'best of 3'-systeem. Degene met 2 wins, wint de match.
- De finales worden gespeeld volgens het 'best of 5'-systeem. Degene met 3 wins, wint.
- Problemen over wie met welke controllerpoort speelt, worden opgelost met steen-papier-schaar.
- Indien de tijd afloopt, wordt er gekeken naar hoeveel stock en welk damage-percentage beide spelers over hebben. Degene met de meeste stock of minste damage wint.
- Metaknight's Infinite Cape glitch is banned.
- Als een match eindigt met Bowser die zijn 'suicide claw' doet en het spel resulteert in 'sudden death' dan wordt deze genegeerd en telt het als een win voor Bowser.
- Als een match eindigt met Ganondorf die zijn 'suicide side b' doet en het spel resulteert in een 'sudden death' dan wordt deze genegeerd en telt het als een win voor Ganondorf.
- *Stalling is banned.

* Stalling is het opzettelijk vermijden van elke vorm van conflict zodat de match onspeelbaar wordt. Wegrennen van een tegenstander om een betere positie in te nemen, wordt niet gezien als stalling, maar een infinite grab tegen een muur wel. In het geval van een normale infinite grab moet deze eindigen zodra de andere speler een damage-percentage heeft van 300%

Brawl regels i.v.m. de stages:

- Geen enkele speler mag een stage kiezen die ze al gewonnen hebben in dezelfde match tenzij beide partijen hierover in overeenkomst zijn.
- De 1ste match begint altijd op Final Destination.
- De verliezer van de 1ste match mag een stage kiezen die in de lijst van toegestaande counterpicks staat.
- Counterpicks: Final Destination, Battlefield, Smashville, Yoshi's Island, Castle Siege, Lylat Cruise, Delfino, Halberd , Pokemon Stadium 1.

Inschrijvingen kunnen binnenkort gebeuren op onze site. Met vragen of opmerkingen kun je alvast hier terecht ;)
Afbeelding
Roxan

Re: [GIG] Super Smash Bros Brawl Toernooi

Berichtdoor Roxan » 30 maart 2010, 14:10

Update beginpost i.v.m. datum en tijd :)
Afbeelding
Roxan

Berichtdoor Ninfreak » 12 apr 2010, 12:09

Angelwar en mezelf zijn zeer geïnteresseerd om te komen. Normaalgezien kunnen we dit halen ook ;)
Afbeelding
Ninfreak

Berichtdoor Roxan » 12 apr 2010, 23:32

Super ^^
Afbeelding
Roxan

Berichtdoor kaak » 13 apr 2010, 12:58

heb het idee bij de nederlandse community voorgesteld dus wei weet komen wij ook wel :)
kaak

Berichtdoor bamboebahr » 13 apr 2010, 23:47

hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeker de Nederlandstalige zielen :lol:
Afbeelding
bamboebahr

Berichtdoor KillingRaptor » 14 apr 2010, 13:10

En vergeet zeker niet dat de inschrijvingen via de volgende link dienen te gebeuren. :)

http://pushstart.be/index.php?spons_off ... hrijvingen
KillingRaptor
BE Crew

Berichtdoor Syphon » 23 apr 2010, 23:08

Uhm, Hallo xD ik ben nogal nieuw hier ennuh ik heb me ingeschreven, maaruh hoe weet ik of ik bij de eerste 32 zit, hoewel de kans wss heel klein is ><
Syphon

Berichtdoor Roxan » 24 apr 2010, 10:55

No worries, je zit nog bij de eerste 32 inschrijvingen ;)
Iedereen krijgt uiteindelijk nog een e-mailtje bij welke groep ze horen (<32 of >32), maar jullie zijn altijd vrij om hier te vragen hoe of wat.
Afbeelding
Roxan

Berichtdoor Syphon » 25 apr 2010, 13:16

Uhm, als een wii controller gebruikt wordt, moeten we dat dan zelf meenemen? Want ze iedere keer connecten kan best kut zijn denk ik =P men vriend kan alleen maar met een wii controller overweg xD
Syphon

Berichtdoor bamboebahr » 25 apr 2010, 15:47

we hebben wii motes en GC controllers,voor zover ik weet hebben we geen classics.
Als je er echt op staat om je eigen controller te gebruiken, doe hem aub zelf mee ;)
Afbeelding
bamboebahr

Berichtdoor Roxan » 25 apr 2010, 15:54

We voorzien naast cube controllers altijd een 3-tal wii-motes en een 2-tal classic controllers op onze Brawl toernooien.
Maar let wel: zeker regeltje 4 van de algemene regels in gedachten houden indien je gebruik wilt maken maken van onze controllers ;)
Afbeelding
Roxan

Berichtdoor Guvan » 02 mei 2010, 16:42

ik ben er ook bij, eindelijk een tornooi in de buurt :P
Guvan

Berichtdoor bamboebahr » 02 mei 2010, 17:02

blij om te horen, hopelijk wordt het weer net zo spannend,of nog spannender dan de vorige toernooien ^^
Afbeelding
bamboebahr

Berichtdoor Ninfreak » 03 mei 2010, 18:16

Guvan komt!!! Allright, vetcool, dan wordt het wel supermoeilijk maar tja, can't wait to be there!!!!
Afbeelding
Ninfreak

Berichtdoor Roxan » 03 mei 2010, 18:41

:lol:
Er zijn nog altijd plaatsen vrij! Breng jullie vrienden mee allemaal :P
Afbeelding
Roxan

Berichtdoor Minato » 05 mei 2010, 14:42

Yo ik ben nieuw in deze forum maar ik heb al eens mee gedaan aan de SSBB tornooi in Made in Asia 2.
Ik en mijn vrienden hebben ons al een tijdje terug ingeschreven maar we hebben nog geen mail terug ontvangen. wilt dit zeggen dat we niet bij de 32 horen ? of volgt er nog een mail? :D
Minato

Berichtdoor Roxan » 06 mei 2010, 09:27

De mail komt vandaag of morgen. Ik heb nu exact 32 inschrijvingen dus jullie zitten er nog bij :D (en al de rest die dit alvast leest en zich ingeschreven heeft ^^)
Afbeelding
Roxan

Berichtdoor ssj5goten » 08 mei 2010, 20:05

iedereen veel succes dan morgen jammer dat ik er niet bij kan zijn.
ssj5goten

Keer terug naar Competities